Direktlänk till inlägg 13 juli 2014

Det går i ett...

Av Hanna - 13 juli 2014 17:24

Det är fullt ös här i Göteborg!
Vi är kvar än men får ev åka hem i morgon. Ett ultraljud och ett utskrivningssamtal så för vi se vad som händer. Jag tänkte att jag skulle skriva lite mer senare ikväll. Har som sagt varit fullt ös här de sista dagarna så jag har inte hunnit skriva något alls. Men ikväll blir det av! På återseende!

 
 
Ingen bild

Marie L

13 juli 2014 19:21

Goa glada Isak! Så härligt att se =)

 
Ingen bild

Mormor och morfar

13 juli 2014 19:47

Vad glada vi blev som fick se dig Isak så go och glad. Nu ser vi fram emot att snart få träffa dig och Jack! ( även mamma och pappa och Sebbe förstås) Kramar

 
Ingen bild

Familjen Sträckås

13 juli 2014 20:01

Började bli orolig att de hänt nåt ytterligare..
Men de är väl du som skämt bort oss med lite info varje dag ;-)
Så de här va en härlig bild att se :-)
Åh va roligt om ni får komma hem snart, ni är efterlängtade å saknade <3
Massa kramar

 
Ingen bild

Petra

13 juli 2014 22:24

Härligt att höra! :) massa kramar!

 
Ingen bild

Sarah i Kalmar

14 juli 2014 00:15

Vad härligt att se Isak så glad o pigg! Jag kan knappt föreställa mig hur allt detta har varit för er och hur det påverkar en. Att se sitt barn må så dåligt, ha ont osv samtidigt som man inte vet varför. Jösses vilka kämpar ni är allesammans, med Isak o spetsen. Vi håller alla tummar vi har för att ni får åka hem imon och att Isak får fortsätta må bra och bli piggare och piggare. Många varma goa kramar från oss.
P.s Isak är heeeeelt ljuvlig på bilden i gåstolen😍

 
Ingen bild

Evelina

15 juli 2014 22:23

Sötnos!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 17 februari 2016 23:00

Ojojoj, inser när jag kollar bloggen att jag inte skrivit något på flera månader..!   Vi har det bra! Isak mår bättre än på länge och det har hänt ofantligt mycket sen jag sist skrev. Jag har helt enkelt inte haft tiden, orken eller motivatio...

Av Hanna - 1 november 2015 23:33


Nu är vi ät lägen hemma! I tisdags blev Isak utskriven så nu har vi nästan varit hemma i en vecka och försökt att landa. Det var oerhört skönt att komma hem. Under tiden i Göteborg så har nog ingen av oss längtat hem egentligen, anledningarna är...

Av Hanna - 25 oktober 2015 19:13

Vi är kvar i Göteborg. Har haft permis i helgen men blir troligtvis utskrivna i början av veckan. Idag har vi hälsat på Ronald-grannarna och deras lilla T på IVA. Hon bor där sedan ett par månader så vi hälsade på där idag. Så vi hann med att pro...

Av Hanna - 19 oktober 2015 20:06


I slutet av förra veckan började man prata om hemgång för oss! Det känns väldigt märkligt, skönt med konstigt. Vi har rotat oss här på tredje våningen och har på något vis fått en skön vardag. Vi är med personer som är i liknande situationer och ma...

Av Hanna - 16 oktober 2015 00:00


Sen jag började blogga i samband med förra årets hjärtoperation och allt som hände då, så har bloggen öppnat en hel del nya dörrar och vi har fått nya vänner. Bloggen har gjort att vi har fått kontakt med Isaks MSS-kompis Siri och vårt mål är att...

Ovido - Quiz & Flashcards